Foto Utflyker Värmen och vattnet En perfekt kombination – skön värme och svalkande vatten! En söndag som tillbringades ute i Segerstad hos min syster, med saft, bullar och vattenspridare. Det är något med vatten. Otroligt roligt att fota i alla möjliga varianter. För er som vill, här är ett gäng blöta bilder 🙂 About Author bearroad See author's posts Dela detta: Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på LinkedIn (Öppnas i ett nytt fönster) LinkedIn Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Dela på Tumblr (Öppnas i ett nytt fönster) Tumblr E-posta en länk till en vän (Öppnas i ett nytt fönster) E-post Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade Post navigation Previous: Vårflod i KarlstadNext: En grym kväll på ett gärde Andra har läst… Utflyker Årets kosläpp i Åsteby Foto Året i bilder – ett axplock från 2025 Foto London Härliga dagar med Charlie i London! Lämna ett svarAvbryt svar